Loading...
E-mail:
Κωδικός:
Συχνές ερωτήσεις - σελίδα 2

10. Μπορώ να επιστρέψω ολόκληρη ή κομμάτι της παραγγελίας μου;

Ναι, μπορείτε να επιστρέψετε την παραγγελία σας εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της μαζί με τα έγγραφα, το παραστατικό αγοράς ή την απόδειξη που σας έχει σταλεί και εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην αρχική τους συσκευασία και δεν φέρουν σημάδια ζημιάς, φθοράς, χρήσης ή παραβίασης της συσκευασίας τους. Χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σας να επιστρέψετε την παραγγελία.
Πρέπει να επιστρέψετε τα προϊόντα με επίσημο ταχυδρομείο ή αντίστοιχο τρόπο, καθώς ο πελάτης φέρει την ευθύνη της μεταφοράς και παράδοσής τους σε εμάς. Αν τα προϊόντα υποστούν ζημίες κατά τη μεταφορά, το Diana’s Collection διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή και θα πρέπει να διεκδικήσετε αποζημίωση από τον μεταφορέα.
Από τη στιγμή που παραλάβουμε τα είδη και ελεγχθεί η κατάσταση τους, επιστρέφουμε άμεσα ολόκληρο το ποσό της αγοράς τους σε λογαριασμό τραπέζης που μας υποδεικνύει ο πελάτης. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.

11. Ποιόν βαρύνουν τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή κάποιου προϊόντος;

Ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής. Εξαίρεση αποτελεί η περίπτωση που επιβεβαιωθεί πως το είδος που μας επιστράφηκε είναι ελαττωματικό. Τότε σας επιστρέφουμε μαζί με το ποσό της αρχικής αγοράς του και τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε για να επιστρέψετε το προϊόν.

12. Το θέμα της αποστολής των στοιχείων της πιστωτικής μου κάρτας μέσω internet με προβληματίζει. Είναι λογικό; Μπορώ να τα αναφέρω τηλεφωνικώς ή με φαξ, αντί να χρησιμοποιήσω το ίντερνετ;

Χρησιμοποιούμε έναν ασφαλή διακομιστή με σύγχρονη τεχνολογία κρυπτογράφησης και ασφαλές πρωτόκολλο HTTPS (HTTP σε SSL). Δεν έχει συμβεί ποτέ πελάτης μας να χάσει χρήματα λόγω παράνομης χρήσης πιστωτικής κάρτας, επειδή παραβιάστηκε το σύστημα ασφαλείας κατά την αποστολή των δεδομένων μέσω ίντερνετ. Αν δεν έχετε ασφαλές πρόγραμμα περιήγησης ή προτιμάτε απλώς να μην στείλετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας, μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας με φαξ (+30-2610-529771), τηλεφωνικώς (+30-2610-529770) ή στέλνοντάς μας email στο info@dianascollection.gr.

13. Πόσο ασφαλής είναι η πληρωμή με πιστωτική κάρτα;

Απόλυτα. Όλη η διαδικασία της πληρωμής μέσω πιστωτικής κάρτας διεκπεραιώνεται αποκλειστικά από την Τράπεζα Eurobank, χωρίς καμία συμμετοχή από το κατάστημά μας. Η Τράπεζα με τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας που διαθέτει, εγγυάται την απόλυτη προστασία των στοιχείων τις πιστωτικής σας κάρτας.

14. Το κατάστημά σας χρησιμοποιεί με κάποιο τρόπο τα στοιχεία της κάρτας μου;

Όχι. Κανένα στοιχείο της πιστωτικής κάρτας σας δεν είναι διαθέσιμο στο κατάστημα μας. Η Τράπεζα αναλαμβάνει να πραγματοποιήσει την συναλλαγή, δίχως να μας γνωστοποιήσει ποτέ κανένα από τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας.

15. Θα στείλετε το email μου ή τα υπόλοιπα στοιχεία επικοινωνίας μου σε άλλα άτομα ή εταιρείες που θα μου στέλνουν ανεπιθύμητη αλληλογραφία;

Όχι, δεν πρόκειται να πουλήσουμε το email σας ή τα υπόλοιπα στοιχεία σας. Η προστασία των δεδομένων των πελατών μας είναι πολύ σημαντική για εμάς και οφείλουμε να τα προστατεύουμε με κάθε τρόπο. Χρησιμοποιούμε τα στοιχεία επικοινωνίας των πελατών που βρίσκονται στη φόρμα παραγγελίας για την έκδοση των σχετικών παραστατικών και για λογιστικούς λόγους καθώς και για να επικοινωνήσουμε με τον πελάτη, αν και όταν χρειαστεί (π.χ. για θέματα εξυπηρέτησης πελατών). Χρησιμοποιούμε επίσης τα στοιχεία παραγγελίας για να στείλουμε στους πελάτες μας πληροφορίες σχετικά με την εταιρεία και τις υπηρεσίες μας.

16. Πως μπορώ να εγγραφώ στο Newsletter του dianascollection.gr;

Θα πρέπει να συμπληρώσετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email), στο αντίστοιχο σημείο που αναφέρεται η "εγγραφή Νewsletter".

17. Έχω εγγραφεί στο Newsletter για να λαμβάνω πληροφορίες για νέα προϊόντα και ενημερωτικά δελτία. Πώς μπορώ να ακυρώσω την εγγραφή μου;

Σε κάθε email που θα λαμβάνετε μετά από την εγγραφή σας, περιέχεται ένα σύνδεσμος  μέσω του οποίου μπορείτε να ακυρώσετε την εγγραφή σας στο newsletter του dianascollection.gr

18. Γιατί να γίνω μέλος του dianascollection.gr;

• Για να μπορείτε να επιβεβαιώνετε ή να αλλάζετε τις παραγγελίες σας.
• Ως μέλος έχετε πρόσβαση σε παλαιές και τωρινές παραγγελίες σας.
• Ακόμη μπορείτε να κρατάτε λίστα των προϊόντων που σας άρεσαν ή θέλετε να αγοράσετε στο καλάθι αγορών σας ή στην λίστα επιθυμίας.(wish list)
• Επίσης μπορείτε να λαμβάνετε ενημερωτικά emails για τις νέες αφίξεις προϊόντων, τις νέες κατηγορίες αλλά και προσφορές/εκπτώσεις του καταστήματός μας.
• Κατά καιρούς το dianascollection.gr κάνει διάφορα δώρα στα μέλη της.

19. Τι είναι η gift card (δωροεπιταγή)?

Είναι ένα πρωτότυπο, εύκολο & γρήγορο δώρο για τα αγαπημένα σας πρόσωπα. Απλά πατήστε στην επιλογή «gift card» και θα μεταφερθείτε σε μια φόρμα την οποία θα χρειαστεί να συμπληρώσετε τα δικά σας στοιχεία (αποστολέας) αλλά και του προσώπου που θέλετε να κάνετε το δώρο (παραλήπτης της κάρτας δώρου). Μπορείτε αν θέλετε να γράψετε και κάποιο μήνυμα για τον παραλήπτη, όπως ευχές ή κάποιο άλλο προσωπικό μήνυμα. Στην συνέχεια επιλέγετε τον τρόπο που θέλετε να αποσταλεί η κάρτα δώρου, μέσω email ή μέσω ταχυδρομείου. Στην πρώτη περίπτωση ο παραλήπτης σας θα λάβει αμέσως ένα ηλεκτρονικό μήνυμα στην ηλεκτρονική διεύθυνση που εσείς δηλώσατε, όπου θα αναγράφεται ο ειδικός κωδικός gift certificate, το όνομα του αποστολέα, οι ευχές και το ποσό του δώρου που ορίσατε σαν δώρο.
Ο παραλήπτης θα μπορεί σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή το θελήσει να συνδεθεί στην ιστοσελίδα μας και πληκτρολογώντας τον ειδικό κωδικό που του έχει αποσταλεί, να εξαργυρώσει την δωροεπιταγή του διαλέγοντας ότι επιθυμεί. Τα προϊόντα θα σταλούν σε αυτόν χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση. Μπορείτε εναλλακτικά αντί να ορίσετε κάποιο ποσό, να διαλέξετε εσείς ποιό/α προϊόν (-τα) θέλετε να κάνετε δώρο, να συμπληρώσετε τη διεύθυνση του παραλήπτη και το δώρο θα παραδοθεί άμεσα στον ίδιο, χωρίς καμία άλλη επιβάρυνση από αυτόν. Η πληρωμή σε όλες τις περιπτώσεις μπορεί να γίνει μέσω πιστωτικής κάρτας ή κατάθεση σε τράπεζα. Σε κάθε περίπτωση εσείς θα λάβετε ένα αντίγραφο του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενημέρωσης όπως αυτό εστάλη.
• Η «Gift Card» δεν εξαργυρώνεται σε μετρητά.
• Σε περίπτωση επιστροφής των εμπορευμάτων ισχύουν οι όροι που περιγράφονται στην ενότητα επιστροφών (βλέπε ερωτ. 10)
• Δεν έχει ημερομηνία λήξης.
• H αξία της «Gift Card» όπως και οι αγορές που θα γίνουν προς εξαργύρωση της θα είναι στο ίδιο νόμισμα, δηλαδή σε Euro.
• H «Gift Card» μπορεί να εξαργυρωθεί μόνο όταν πληκτρολογηθεί ο Ειδικός Κωδικός που αναγράφεται στο ενημερωτικό email που αποστέλλεται στον παραλήπτη.

• Η Χρήση της «Gift Card» ενέχει την αποδοχή των παραπάνω όρων.

Καλάθι αγορών
Το καλάθι είναι άδειο   Το καλάθι είναι άδειο
\