Loading...
E-mail:
Κωδικός:
Συχνές ερωτήσεις

1. Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται ανάλογα με το βάρος, την ποσότητα της κάθε παραγγελίας και τη χώρα αποστολής. Μόλις κάποιος ολοκληρώσει την επιλογή των προιόντων που επιθυμεί και μεταφερθεί στπο καλάθι αγορών του, θα υπολογιστούν και θα εμφανιστούν αυτόματα τα έξοδα αποστολής.

2. Μπορεί να παραγγείλει κάποιος και εκτός Ελλάδος;

Ναι, υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας και αποστολής των προϊόντων μας σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι αγορές πραγματοποιούνται μόνο σε ευρώ.

3. Με ποιον τρόπο αποστέλλονται τα προϊόντα?

Έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε τον τρόπο αποστολής της παραγγελίας σας. Όλα τα δέματα αποστέλλονται συστημένα και ασφαλισμένα, είτε μέσω της Γενικής Ταχυδρομικής, είτε μέσω ΕΛΤΑ και τη νέα υπηρεσία Εasy Parcel Box, με τους οποίους το dianascollection.gr έχει συνάψει σχετική συμφωνία, για να διασφαλιστεί η γρήγορη, οικονομική & ασφαλή διανομή των δεμάτων σε ολόκληρη την Ελλάδα και το εξωτερικό. Τα δέματα έρχονται κατευθείαν στον χώρο που εσείς δηλώνετε, ενώ μπορείτε μέσω του ειδικού barcode που διαθέτουν να ενημερώνεστε για την μεταφορά τους. 

4. Ποιος είναι ο χρόνος παράδοσης μιας παραγγελίας;

Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από την χώρα προορισμού αλλά και από τον τρόπο αποστολής που εσείς θα επιλέξετε. Για παραγγελίες εντός Ελλάδος ο χρόνος παράδοσης είναι 2-4  ημέρες, για αποστολές μέσω ΕΛΤΑ και 1-2 ημέρες για αποστολές μέσω courier. Για τις παραγγελίες εξωτερικού ο αντίστοιχος χρόνος είναι περίπου 5-7 εργάσιμες ημέρες. Σε περίπτωση που δε μπορεί να εκτελεστεί η παραγγελία σας για λόγους ανωτέρας βίας (κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κτλ.), θα επικοινωνήσουμε μαζί σας προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε την ολοκλήρωση της.

5. Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ;

Ναι, όλες οι τιμές που παρουσιάζονται στις σελίδες του καταστήματός μας, συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ 23%.

6. Ποιοι είναι οι τρόποι παραγγελίας;

Τηλεφωνική Παραγγελία. Επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο +0030 2610 529770 και ένας συνεργάτης μας θα είναι διαθέσιμος να σας εξυπηρετήσει άμεσα.
• Ηλεκτρονική Παραγγελία. (Μέσω του eshop) Απλά βρείτε αυτό που σας αρέσει και κάντε κλικ στο εικονίδιο που γράφει «Προσθήκη στο Καλάθι». Αφού έχετε τελειώσει τα ψώνια σας πηγαίνετε στο καλάθι σας όπου θα προβληθούν όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει. Επίσης βλέπετε και το συνολικό ποσό των προϊόντων που σκοπεύετε να αγοράσετε. Στη συνέχεια μπορείτε είτε να συνεχίσετε τα ψώνια σας, διαλέγοντας περισσότερα προϊόντα είτε να προχωρήσετε στη πληρωμή των προϊόντων που έχετε επιλέξει κάνοντας κλικ στο «Ταμείο».
Σε αυτό το σημείο οι εγγεγραμμένοι χρήστες μπορούν να βάλουν το email και τον κωδικό που έχουν δηλώσει, ενώ οι νέοι χρήστες θα χρειαστεί να εγγραφούν δίνοντας τα απαραίτητα προσωπικά τους στοιχεία (όπως ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο καθώς και τη διεύθυνση χρέωσης/αποστολής των προϊόντων). Επιλέγετε τρόπο αποστολής (όπου αυτό είναι διαθέσιμο) και τρόπο πληρωμής.
Αν για την πληρωμή σας, επιλέξετε να χρησιμοποιήσετε την πιστωτική σας κάρτα, τότε θα μεταφερθείτε προσωρινά εκτός της ιστοσελίδας μας στο σύστημα διεκπεραίωσης Online συναλλαγών της Τράπεζας Eurobank με την οποία το κατάστημά μας έχει επισυνάψει σχετική συμφωνία. Η Τράπεζα είναι που θα συγκεντρώσει τα στοιχεία σας (αριθμός κάρτας, ημερομηνία λήξης) και θα κάνει τη χρέωση στην κάρτα σας. Όταν η Τράπεζα ολοκληρώσει τις διαδικασίες χρέωσης, θα σας επιστρέψει αυτόματα στο dianascollection.gr 
Στην περίπτωση που επιλέξετε «Πληρωμή με αντικαταβολή», τα στάδια πληρωμής με την Τράπεζα θα παραληφθούν.
Αν επιλέξετε την κατάθεση σε τράπεζα θα λάβετε αυτόματα ένα email επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας και μια λίστα με τους λογαριασμούς των τραπεζών όπου μπορείτε να καταθέσετε τα χρήματα. Υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του ebanking. Η παραγγελία σας θα αποσταλεί αμέσως μόλις καταθέσετε τα χρήματα.
Σε κάθε περίπτωση θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email με όλα τα στοιχεία και της λεπτομέρειες της συναλλαγής σας, καθώς και τον αριθμό της παραγγελίας σας, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε όποτε εσείς θέλετε για να ενημερωθείτε για την κατάσταση της παραγγελίας σας, αλλά και αν θελήσετε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή σε αυτή.

7. Ποιούς τρόπους πληρωμής προσφέρει το κατάστημά σας;

• Πληρωμή με πιστωτική κάρτα.
Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα, τότε στο τελευταίο στάδιο της συναλλαγής σας το dianascollection.gr θα σας εκτρέψει στο online σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών της Τράπεζας Eurobank. Αυτό γίνεται για την μεγαλύτερη ασφάλεια της συναλλαγής σας, καθώς την όλη διαχείριση των πληροφοριών της πιστωτικής σας κάρτας την αναλαμβάνει η Τράπεζα μέσω του δικού της συστήματος. Όταν ολοκληρώσετε την συναλλαγή, η ίδια η Τράπεζα σας επιστρέφει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα για να ολοκληρώσετε την αγορά σας.
Για τις αγορές με την πιστωτική σας κάρτα ακολουθήστε τις οδηγίες που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Θα σας ζητηθεί να συμπληρώσετε τον αριθμό και την ημερομηνία λήξης της πιστωτικής σας κάρτας. Στην περίπτωση που επιλέξετε να πληρώσετε με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να είστε παρών κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας έχοντας μαζί σας την πιστωτική σας κάρτα και την ταυτότητά σας. Σε αυτή την περίπτωση (δηλ. πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας) δεν επιτρέπεται η παραλαβή της παραγγελίας από τρίτο πρόσωπο.
• Πληρωμή με αντικαταβολή.
Σε αυτή τη περίπτωση εξοφλείτε το συνολικό ποσό της παραγγελίας μόλις την παραλάβετε από τον υπάλληλο των ΕΛΤΑ ή του courier.
• Κατάθεση σε λογαριασμό τραπέζης. Αφού επιλέξετε μια από τις τράπεζες που συνεργαζόμαστε και καταθέσετε τα χρήματα, σας αποστέλλουμε άμεσα την παραγγελία σας.
 
Σύντομα θα είναι διαθέσιμη και η πληρωμή μέσω PayPal.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα βρείτε στην σελίδα "Τρόποι πληρωμής".

8. Μπορώ να ακυρώσω ολόκληρη την παραγγελία μου ή μέρος αυτής?

Ναι, οποιαδήποτε παραγγελία μπορεί να ακυρωθεί εντός 24 ωρών από την ημερομηνία υποβολής της στο σύστημα και αφού πρώτα επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικώς, στέλνοντας φαξ ή μέσω email και μας δώσετε τα στοιχεία σας, τον αριθμό παραγγελίας που σας έχει σταλεί μέσω email και τους κωδικούς των προϊόντων που θέλετε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε. Έπειτα από την ακύρωση της παραγγελίας, σας επιστρέφουμε ολόκληρο το ποσό ή προχωράμε στην αποστολή των προϊόντων που τελικά επιθυμείτε.

9. Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου ή μέρος αυτής και εφόσον την έχω εξοφλήσει ήδη;

Ναι, ισχύει ότι και παραπάνω. (βλέπε ερωτ.7)

Σελίδα 2

 

 

Καλάθι αγορών
Το καλάθι είναι άδειο   Το καλάθι είναι άδειο
\